Akcje Szpiegowskie

Do możliwych akcji szpiegowskich należą:

  • Instalacja - powoduje przejście osoby do wywiadu (lub kontrwywiadu w zależności jakie polecenia chcemy następnie szpiegowi wydawać)

Po zainstalowaniu szpiega dostępne są akcje:

  • Ewakuacja - powoduje powrót z wywiadu do "normalnego" życia
  • Przechwyć Relikty - szpieg poszukuje i próbuje przechwycić Relikty znajdujące się na planecie (oczywiście te należące do innych)
  • Przeglądowy raport - szpieg zbiera ogólne informacje o przeciwniku i zwraca je w przeglądowym raporcie - jeśli chcesz się dowiedzieć o imperium przeciwnika ten raport jest właśnie do tego
  • Przejdź do kontrwywiadu - szpieg zaczyna poszukiwać innych szpiegów na planecie na której się znajduje (to może być także planeta należąca do innego gracza)
  • Sabotuj giełdę - szpieg sabotuje giełdę - niezłe źródło dochodu dla Ciebie i spory kłopot dla przeciwnika
  • Sabotuj instalacje obronne - szpieg uszkadza instalacje obronne na planecie przeciwnika - dobra synchronizacja tej akcji sabotażowej z atakiem flotą może dać niespotykane efekty
  • Sabotuj magazyny - bardzo destruktywny sabotaż - nie dość, że uszkadzasz magazyny to jeszcze przeciwnik traci wszystko co było w zniszczonej ich części
  • Werbowanie - szpieg werbuje agenta w kadrze przeciwnika - idealne do śledzenia flot i zbierania specyficznych informacji o przeciwniku
  • Zbieraj informacje industrialne - zbiera ogólne informacje industrialne o planecie przeciwnika - jeśli chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o kopalniach przeciwnika na jego planecie to jest właśnie raport do tego
  • Zbieraj informacje militarne - zbiera ogólne informacje militarne o planecie przeciwnika - jeśli interesuje cię jakiej obrony możesz się spodziewać na planecie przeciwnika
  • Zbieraj informacje naukowe - zbiera ogólne informacje naukowe o planecie przeciwnika - sprawdź jak zaawansowana jest nauka i nad czym aktualnie przeciwnik pracuje w laboratorium
  • Zbieraj informacje personalne - zbiera ogólne informacje personalne o planecie przeciwnika - dostaniesz informacje o ludziach utrzymywanych na tej planecie

W przypadku zainstalowania szpiega na własnej planecie dostępna jest również akcja:

  • Przeprowadź weryfikację - weryfikuje kadrę utrzymywaną przez planetę pod kątem ewentualnej współpracy z obcymi szpiegami - masz szanse na wykrycie, czy wśród Twojej kadry są agenci zwerbowani i dostarczający informacje wrogom

Po zwerbowaniu agenta w kadrze przeciwnika dostępne są opcje:

  • Raport szpiegowski - szczegółowy raport z działalności zwerbowanego agenta
  • Status - generalne informacje o aktualnym stanie agenta
  • Zakończ współprace - kończy współprace z agentem
Przykłady raportów Szpiegowskich

Tutaj będą

(incoming)

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.