Czemu Warto Mieć Szpiega?

Szpieg pomoże

  • Jeśli chcesz wiedzieć gdzie aktualnie przebywa flota przeciwnika - zwerbuj szpiega w jego kadrze oficerskiej
  • Jeśli chcesz zniszczyć instalacje obronne - przed atakiem z 'powietrza' zrób sabotaż instalacji obronnych
  • Jeśli chcesz pozbawić przeciwnika kredytów - zrób mu sabotaż giełdy
  • Jeśli chcesz zahamować rozwój planety przeciwnika - zrób mu sabotaż magazynów

Idealny scenariusz:

  1. Twój szpieg informuje Cię, że flota przeciwnika właśnie walczy daleko od jego planet
  2. Przeprowadzasz sabotaż magazynów na planecie przeciwnika - co powoduje, że nie będzie on mógł szybko odbudować floty która właśnie jest daleko od bazy
  3. Następnie sabotujesz instalacje obronne
  4. Po czym przeprowadzasz błyskawiczny atak flotą
  5. Po spektakularnym zwycięstwie oddalasz się na z góry upatrzone pozycje
  6. W trakcie gdy ty naprawiasz swoje statki i przygotowujesz kolejny atak
  7. Szpieg przeprowadza sabotaż giełdy i tym sposobem Ty się bogacisz, a przeciwnik odwrotnie - biednieje

Porady:

  • Na najważniejszych planetach - cały czas miej szpiegów w kontrwywiadzie
  • Każdy atak szpiegowski wspomagaj swoimi szpiegami w kontrwywiadzie
  • Przed każdym domniemanym atakiem szpiegowskim wzmacniaj obronę poprzez wprowadzanie dodatkowych szpiegów do kontrwywiadu
  • Nie wykonuj akcji szpiegiem natychmiast po zainstalowaniu go - odczekaj minimum kilka dni, żeby miał czas na zbudowanie zaplecza do akcji
  • Jeśli jeszcze nie masz szpiegów u wroga numero-uno wyślij ich tam natychmiast
  • Zawsze pamiętaj, że jeśli nie masz informacji, że coś złego się dzieje na twoich planetach - oznacza to, że twój przeciwnik czeka aż jego siatka szpiegowska urośnie w siłę

Więcej informacji o szpiegach znajdziesz tutaj.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.