Kondycja

W świecie CosmoPulse określenie kondycja odnosi się do szeroko pojętego stanu techniczno-bojowego.

Kondycja budynków

Kondycja odnosząc się do budynków określa stan i sprawność danego budynku. W przypadku kopalń kondycja 100% oznacza, iż pracuje ona z pełną mocą przerobową. W przypadku uszkodzenia i spadku kondycji do 90%, kopalnia działa na 90 procent swoich możliwości (produkuje 90% ogólnego wydobycia surowców) do czasu naprawy. Podobnie z pojemnością magazynów. Magazyn o pojemności 100k przy pełnej kondycji mieści 100k surowca. W przypadku uszkodzenia o połowę, jest w stanie pomieścić już tylko 50k.

Inne budynki wymagają pełnej sprawności do działania. Nie można szkolić w uszkodzonej akademii, Stocznia nie wyprodukuje okrętu, a Centrum Budowlane odmówi pracy przy budowlach.

Uszkodzonych budynków nie można rozbudowywać. By naprawić budynek należy przejść do działu Naprawa zniszczeń planetarnych

Kondycja Statków

Na powyższą składają się różne czynniki takie jak: Stan paliwa, jakość osłon, integralność kadłuba, ilość uzbrojenia, poziom zaopatrzenia w żywność czy chociażby ilość rolek papier toaletowego w szafce okrętowej.
Stan statku przedstawia również jego sprawność na polu walki.

Podczas bitwy kondycja ma bezpośredni wpływ na szanse oddania celnego strzału. Im bardziej uszkodzony jest statek tym trudniej jest mu zająć dogodną pozycję i celnie oddać strzał. Kondycja przekłada się również na wartość pancerza. Tak więc np. krążownik, który zaczyna bitwę i ma kondycję równą 50% nie ma wartości pancerza 40 tysięcy, a zaledwie 20 tysięcy. Podobnie po bitwie, jeżeli nasze statki doznały uszkodzeń to ich kondycja ulegnie zmniejszeniu.

By poprawić kondycję flot należy ją naprawić.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.